loading...
سایت تفریحی فانی گروپ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چهره بریتنی اسپیرز، پیر تر از یک زن 30ساله است! + عکس 0 555 mahsa
کتانی گران قیمت و سفارشی کودک زوج مشهور هالیوودی+ عکس 0 403 mahsa
وقتی حوصله دختر جنیفر لوپز سر می رود +عکس 0 616 mahsa
درخواست یک زن جوان از علی کریمی و مردانگی وی + عکس 0 519 mahsa
این دختر سنگ و خون می گرید + عکس 0 470 mahsa
به دنیا آمدن دختری با 32 دندان و 24 انگشت +عکس 0 456 mahsa
مرد چینی که آسفالت شد! +عکس 0 363 mahsa
عروسكي كه 400 ميليون مي‌ارزد !! + تصاوير 0 353 mahsa
تغییر جنسیت این پدر به خاطر دخترش + عکس 0 450 mahsa
باردار شدن طبیعی پیرزن 80ساله و همسر 81ساله اش!! 0 315 mahsa
زنی که نوه اش را به دنیا آورد! + عکس 0 373 mahsa
شهناز زنی که بیش از 12 شوهر دارد + عکس 0 537 mahsa
مکانی در قطب، آبشاری که خون از آن خارج می شود! + عکس 0 316 mahsa
قتل کودک 14 ماهه به دست پسر9 ساله +عکس 0 356 mahsa
درختی شبیه رنگین کمان +عکس 0 300 mahsa
خواستگاری بسیار عجیب مرد پولدار از دختر مورد علاقه اش!! + عکس 0 403 mahsa
زنی که خودش را طعمه تمساح کرد +عکس 0 348 mahsa
پادشاهی با 13 همسر در کشوری که نیمی از جمعیت آن ایدز دارند! + عکس 0 274 mahsa
مردی که همسرش را پخت و خورد!! / عکس 0 455 mahsa
کشف گونه جدید از ماهی‌هایی که راه‌ می‌روند + عکس 0 316 mahsa
mahsa بازدید : 277 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 آزار جنسی دختر 14 ساله توسط ناپدری

مردی که سال ها دختر ناتنی اش را مورد آزار جنسی قرار می داد و از وی صاحب فرزند شده بود با نظر قضات هيات عمومی ديوان عالی کشور به مرگ محکوم شد.


آزار جنسی دختر 14 ساله توسط ناپدری

به گزارش خبرنگار عصر ایران و به نقل از اعتماد جنایت های این مرد عراقی که جبار نام دارد زمانی برملا شد که همسر وی به نام رویا نگران از بد حالی دختر 14 ساله اش وی را نزد پزشکی در مشهد برد و در آنجا مشخص شد زیبا باردار است.

زن ایرانی در حالی که از شنیدن این خبر شوکه شده بود به پرس وجو از فرزندش پرداخت و متوجه شد جبار طی مدت های متمادی زیبا را مورد آزار جنسی قرار می داده است. پس از تولد نوزاد پسر زیبا، وی و مادرش با مراجعه به شعبه 133 دادگاه عمومی مشهد علیه جبار شکایت کردند.

مادر زیبا گفت؛ من آذرماه سال 74 هنگامی که دخترم شش ساله بود با جبار که مردی عراقی است، ازدواج کردم. در این مدت هیچ مشکل خاصی بین ما وجود نداشت و دخترم نیز از موضوعی گلایه نمی کرد تا اینکه بالاخره فهمیدم جبار به دفعات زیبا را در غیاب من مورد تعرض قرار داده است.

زیبا نیز طی اظهاراتی گفت؛ ناپدری ام مرا تهدید کرده بود که اگر درباره تعرض حرفی به مادرم بزنم مرا می کشد، به همین دلیل چاره یی جز سکوت نداشتم.

با طرح این شکایت جبار بازداشت شد، اگرچه او اتهام رابطه نامشروع با دختر ناتنی اش را پذیرفت اما تجاوز به عنف را انکار کرد و گفت زیبا را برای برقراری رابطه مجبور نمی کرده است.

در نهایت با توجه به اینکه پزشکی قانونی از طریق آزمایش DNA اعلام کرده بود فرزند زیبا متعلق به جبار است قاضی دادگاه عمومی روز 30 خردادماه سال 84 متهم را به اتهام تجاوز به عنف به مرگ محکوم کرد و در رای خود آورد سن کم زیبا تاییدکننده صحت اظهارات وی است.

این حکم با اعتراض متهم به دیوان عالی کشور ارجاع شد اما قضات شعبه 41 اتهام تجاوز به عنف را وارد ندانستند و اعلام کردند طبق اطلاعات موجود رابطه نامشروع جبار با دختر ناتنی اش طی شش یا هفت سال ادامه داشته و زیبا می توانسته در این مدت موضوع را به مادرش اطلاع بدهد.

قضات دیوان ترس دختر جوان از ناپدری را دلیل موجهی برای کتمان حقایق ندانستند و متذکر شدند جبار مرتب به کرمانشاه و عراق سفر می کرده و دختر می توانسته در این ایام نارضایتی خود را به مادرش اعلام کند و با توجه به اینکه چنین کاری را انجام نداده است موضوع تجاوز به عنف منتفی است.

در پی نقض حکم اعدام مرد عراقی، پرونده این بار به شعبه 136 دادگاه عمومی مشهد ارجاع و بار دیگر جبار به مرگ با طناب دار محکوم شد.

هنگامی که پرونده برای دومین بار در اختیار قضات شعبه 41 دیوان عالی کشور قرار گرفت آنها باز هم از اجرای رای صادره اجتناب کرده و اظهار داشتند هیچ مدرکی دال بر اکراه زیبا برای رابطه با ناپدری اش وجود نداشته است. به این ترتیب پرونده دوباره به دادگاه عمومی فرستاده و قاضی شعبه 134 عهده دار رسیدگی به آن شد.

وی پس از محاکمه جبار، این متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به تحمل یکصد ضربه شلاق محکوم کرد اما قضات شعبه 41 دیوان این حکم را نیز غیرقابل قبول دانستند. آنان با این عقیده که عمل جبار مصداق زنای محصنه است پرونده را دوباره در اختیار دادگاه عمومی قرار دادند.

اختلاف نظر قضایی در خصوص این پرونده با رای قاضی شعبه 135 دادگاه عمومی مشهد که او نیز جبار را فقط مستحق یکصد ضربه شلاق دانست، برطرف نشد و قضات دیوان عالی کشور با مردود دانستن این نظر، پرونده را برای تعیین تکلیف نهایی در اختیار هیات عمومی قرار دادند.

هنگامی که 50 قاضی به شور نشستند در نهایت با استناد به مواد قانونی، مدارک موجود و علم قاضی که از طریق تولد فرزند نامشروع حاصل شده بود، جرم جبار را زنای محصنه تشخیص دادند و وی را به مرگ محکوم کردند. به این ترتیب رسیدگی به این پرونده پس از گذشت چهار سال از صدور نخستین حکم به پایان رسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و سرگرمی فانی گروپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 669
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 906
  • بازدید سال : 36,639
  • بازدید کلی : 494,164
  • کدهای اختصاصی