loading...
سایت تفریحی فانی گروپ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چهره بریتنی اسپیرز، پیر تر از یک زن 30ساله است! + عکس 0 555 mahsa
کتانی گران قیمت و سفارشی کودک زوج مشهور هالیوودی+ عکس 0 404 mahsa
وقتی حوصله دختر جنیفر لوپز سر می رود +عکس 0 616 mahsa
درخواست یک زن جوان از علی کریمی و مردانگی وی + عکس 0 519 mahsa
این دختر سنگ و خون می گرید + عکس 0 471 mahsa
به دنیا آمدن دختری با 32 دندان و 24 انگشت +عکس 0 457 mahsa
مرد چینی که آسفالت شد! +عکس 0 363 mahsa
عروسكي كه 400 ميليون مي‌ارزد !! + تصاوير 0 354 mahsa
تغییر جنسیت این پدر به خاطر دخترش + عکس 0 450 mahsa
باردار شدن طبیعی پیرزن 80ساله و همسر 81ساله اش!! 0 316 mahsa
زنی که نوه اش را به دنیا آورد! + عکس 0 373 mahsa
شهناز زنی که بیش از 12 شوهر دارد + عکس 0 538 mahsa
مکانی در قطب، آبشاری که خون از آن خارج می شود! + عکس 0 317 mahsa
قتل کودک 14 ماهه به دست پسر9 ساله +عکس 0 357 mahsa
درختی شبیه رنگین کمان +عکس 0 300 mahsa
خواستگاری بسیار عجیب مرد پولدار از دختر مورد علاقه اش!! + عکس 0 403 mahsa
زنی که خودش را طعمه تمساح کرد +عکس 0 349 mahsa
پادشاهی با 13 همسر در کشوری که نیمی از جمعیت آن ایدز دارند! + عکس 0 274 mahsa
مردی که همسرش را پخت و خورد!! / عکس 0 455 mahsa
کشف گونه جدید از ماهی‌هایی که راه‌ می‌روند + عکس 0 317 mahsa
mahsa بازدید : 156 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استفاده از هورمون ها و مواد شیمیایی در پرورش میوه باعث می شود میوه ها ظاهر بهتری پیدا کنند، درشت تر و آبدارتر شوند و زودتر از زمان طبیعی شان به بازار برسند. همه این ها یک معنا دارد: مشتری بیشتر، قیمت بالاتر و سود اقتصادی بیشتر. این میوه ها با کمی دستکاری هورمونی، می توانند آنقدر بزرگ شوند که رکورد گینس را هم ثبت کنند. مثل خیار 2متری که دو سال قبل رکورددار گینس شد یا سیب زمینی 11 کیلویی که در سال 2006 برای پرورش دهنده اش رکوردزنی کرد.

اما حتی اگر میوه ها رکورد شکن هم نشوند، رشد سریع آنها کمک می کند تا یک فصل زودتر به بازار برسند و به خاطر نوبر بودن، قیمت های نجومی پیدا کنند و سود چشمگیری را به جیب پرورش دهنده شان بریزند. اما صرف نظر از همه این ها، میوه های هورمونی طعم اصلی خود را ندارند و در رقابت با میوه های ارگانیک حرفی برای گفتن نخواهند داشت. آنها به سرعت تغییر رنگ می دهند و بافت و عطرشان از بین می رود.

این میوه های آبکی و بی مزه، یک ایراد جدی دیگر هم دارند و آن خطری است که برای سلامتی محسوب می شوند. هورمون های کشاورزی، می تواند باعث تغییر ترکیبات میوه شده و تعادل هورمونی بدن افراد را به هم بزند. در نتیجه، بیماری های هورمونی و مشکلاتی مثل چاقی را به وجود می آورند. دلیلش هم آن است که وقتی میوه با کمک هورمون و یا گازهای خاص زودتر از حد طبیعی می رسد، حامل هورمون هایی است که می توانند سوخت و ساز بدن را تغییر داده و در جذب چربیها مشکل به وجود آورند. در نتیجه شما حتی با رعایت رژیمی پر از میوه ها و سبزیجات هم چاق می شوید و بافت های چربی در بدن تان انباشته می شود.

علاوه بر این، استفاده زیاد و طولانی مدت از هورمون ها، کودها و گازهای شیمیایی، باعث می شود عناصر کمیابی مثل روی، آهن، مس و منگنز در میوه ها به حداقل برسند و میوه خواص اصلی اش را از دست بدهد. کوچک بودن فضای گلخانه ها هم مزید بر علت می شود تا نور خورشید به طور مستقیم به محصولات گلخانه ای نتابد و محصولات با کمبود ویتامین «ث» و سایر مواد مغذی ها رو به رو شوند. بعضی از این میوه ها، ژنهای تغییر شکلیافتهای دارند که ممکن است باکتریهای موجود در روده را تغییر دهند و بدن را نسبت به آنتیبیوتیکها مقاوم کنند. حتی بعضی محققان معتقدند مصرف بیرویه هورمون ها و کودهای شیمیایی می تواند با افزایش میزان نیترات خاک، باعث بروز سرطان معده شود؛ سرطانی که این روزها به شدت در دنیا شیوع پیدا کرده است.

موزهایی که هسته دارند!

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم: از موزهای هسته دار تا هندوانه زرد رنگ! + عکس

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم: از موزهای هسته دار تا هندوانه زرد رنگ! + عکس

بیوتکنولوژی در دنیای کشاورزی، تغییرات بزرگی ایجاد کرده است. میوه های با کیفیت تر، متنوع تر و محصولات بیشتر، مهم ترین دستاوردی است که از ترکیب علم ژنتیک با کشاورزی به دست آمده است.

شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید موزها در گذشته هسته داشته اند و کشاورزان با دستکاری و اصلاح ژنتیکی آنها، هسته را از بذرشان حذف کرده اند! البته موزهای وحشی که در مناطق آفریقایی می روید، هنوز پر از هسته های ریز و درشت هستند اما چون این هسته ها شکل ظاهری میوه را تغییر می دهند و خوردن آن را هم مشکل می کنند، محققان دست به کار شدند و با کشت موز از راه پاجوش (نوعی قلمه) آن ها را بدون هسته پرورش دادند. موزهایی که ما می خوریم، از طریق شاخه های مادر تکثیر می شوند و نه از طریق هسته هایشان. بنابراین موز کاملا یک میوه نیست چون مهم ترین مشخصه میوه، تکثیر از طریق هسته هاست!

حذف هسته البته فقط به موز محدود نمی شود. پرتقال ها و مرکبات هم جزو میوه هایی هستند که بی هسته آنها پرطرفدارتز است. بنابراین محققان با روش هایی مثل پرتوتابی گاما، بذر مرکبات یا دیگر میوه های هسته دار را اصلاح ژنتیکی کرده و آنها را خوش خوراک می کنند.

هندوانه های تو زرد

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم: از موزهای هسته دار تا هندوانه زرد رنگ! + عکس

بافت این میوه نرم تر از هندوانه های قرمز است و چون رنگدانه «لیکوپن» از آن حذف شده، خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی ندارد. اما این هندوانه ها برای سلامت چشم، قلب و عروق و سیستم ایمنی بدن سودمند هستند و انرژی بسیاری تولید می کنند.

مکعب گران قیمت

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم: از موزهای هسته دار تا هندوانه زرد رنگ! + عکس

هندوانه ها در سال های اخیر یک تغییر دیگر هم داشتند و شکل گرد یا بیضی شان را با مکعب های خط کشی شده و منظم عوض کردند. این هندوانه های مربع شکل، مهم ترین مزیتی که دارند، حمل و نقل ساده شان است که احتمال از بین رفتن بخشی از بار را به حداقل می رساند. هندوانه های مکعبی در ظرف های مربع پلاستیکی رشد می کنند و بسیار گران تر از هندوانه های گرد معمولی به فروش می رسند. این شیوه پرورش که اختراع یک کشاورز ژاپنی است، باعث می شود هندوانه ها کمتر از معمول شیرین باشند و بیشتر برای تزئینات استفاده شوند. 7سال قبل این هندوانه های مکعبی در ایران با تغییرات ژنتیکی پرورش پیدا کردند که ویتامین Aبیشتر و طعم شیرینتری داشتند و مهم تر از آن بدون هسته بودند.

آبدار و تو سرخ

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم: از موزهای هسته دار تا هندوانه زرد رنگ! + عکس

سیب های تو سرخ هم یکی دیگر از میوه های غافلگیر کننده ای هستند که اولین بار در انگلستان تولید شد اما این روزها می توانید آن را از شاهرود تهیه کنید. سیب توسرخ در اندازه سیب گلاب است و طعم ترشی دارد. جالب است بدانید که این سیب، حاصل یک روش سنتی در پیوند است و هیچ تغییر ژنتیکی در آن اتفاق نیفتاده است. این سیب ها آنتی اکسیدان بیشتری دارند و در برابر هوای آزاد کمتر تیره می شوند

mahsa بازدید : 356 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
این یک عروسک زنده دیگر است که با عملهای متعدد جراحی خود را اینگونه کرده است. این دختر خانم 21 ساله روسی با استفاده از اعمال جراحی مختلف خود را به یک عروسک تبدیل کرد. والریا لوکیانوا حالا طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیای مجازی دارد و علاوه بر شباهت صورتش اندامش را هم به عروسکها تبدیل کرده است.
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد
او حتی از طریق عمل جراحی کمرش را بیش از حد باریک و سینه هایش را بزرگ کرده است درست مثل عروسکهایی که پشت ویترین مغازه ها میبینیم. موهای بلند، کمر باریک ، سینه های بزرگ مهمترین خصیصه شبیه سازی او به عروسکهاست. او در صفحه فیس بوکش چندین عکس بدون آرایش هم گذاشته است . او به قدری به عروسکها شبیه است که واقعا در بعضی تصاویر مشخص نیست او یک انسان است.
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد
عکس های دیدنی دختری که خود را به یک عروسک تبدیل کرد

mahsa بازدید : 178 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


توماس بیتی اولین مردی است که بچه بدنیا آورده است. وی از سال 2008 با تولد اولین فرزندش به تیتر اول خبرها تبدیل شد و از آن روز هراز گاهی اخباری از وی به گوش میرسد.
او اهل هاوایی است و در سال 2002 و تحت یک عمل جراحی تغییر جنسیت به یک مرد تبدیل شد و در سال 2003 با نانسی که از وی 10 سال بزرگتر است ازدواج کرد نانسی به خاطر یک بیماری رحمش را خارج کرده بود و توماس در سال 2008 تصمیم گرفت باردار شود چرا که علیرغم تغییر جنسیت همچنان رحمش را حفظ کرده بود وی توانست با عمل آی وی اف باردار شده و یک فرزند سالم به دنیا آورد.
خبری از اولین مردی که به طور طبیعی ۳ بچه بدنیا آورد +عکس

جدیدترین خبر در مورد وی اینکه تصمیم دارد از همسرش جدا شود. او در مصاحبه اخیرش گفته است زندگی او هم مثل سایر انسانها دارای فراز و نشیب های زیادی است و به خاطر پاره ای مشکلات تصمیم گرفته اند از هم جدا شوند. آنها هنوز رسما برگه های طلاق را امضا نکرده اند اما در حال حاضر جدا از هم زندگی میکنند. حاصل این ازدواج 9 ساله سه فرزند است.

خبری از اولین مردی که به طور طبیعی ۳ بچه بدنیا آورد +عکس
خبری از اولین مردی که به طور طبیعی ۳ بچه بدنیا آورد +عکس
خبری از اولین مردی که به طور طبیعی ۳ بچه بدنیا آورد +عکس
خبری از اولین مردی که به طور طبیعی ۳ بچه بدنیا آورد +عکس

mahsa بازدید : 225 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استقبال گسترده دست اندرکاران کترینگ شمال کشور از جشنواره غذاهای محلی تله کابین رامسر

مجتمع رفاهی تفریحی شهرسبزرامسر(تله کابین رامسر) به مناسبت سالروزولادت حضرت فاطمه زهرا(س) وگرامیداشت روززن، طی مراسمی نخستین جشنواره پخت غذاهای محلی شمال کشوررا با حضورداوران بین المللی غذا، مجله سرآشپزوکارشناسان صدا وسیما و«هنرمندان رقص اقوام ایرانی» درتاریخ 22 و 23 اردیبهشت ماه سال 91 برگزارمی کند.

دراین جشنواره غذایی که به مدت دوروزوبه صورت رایگان درتله کابین رامسرهمراه با اجرای برنامه های شاد ومتنوع فرهنگی هنری برگزارمی شود، شرکت کنندگان ضمن اینکه هنرآشپزی محلی خود را به عرصه نمایش می گذارند، همچنین می توانند ازطریق تبادل اطلاعات آشپزی با یکدیگرازآموزش های مختلفی که توسط شرکت های محصولات غذایی مستقردرمحل جشنواره ارائه خواهد شد ؛ استفاده کنند.

این گزارش می افزاید، برنامه های جانبی جشنواره غذاهای محلی شمال کشور، برگزاری کارگاههای پخت غذاهای ملل ،غذاهای دریایی ، شیرینی پزی و کافی شاپ میباشد که درسطح کیفی بسیاربالایی توسط کارشناسان صدا و سیما و برای دست اندرکاران کترینگ وهتلداران منطقه برگزارخواهد شد ومدیران کلیه رستوران ها وهتلهای اقامتی پذیرایی منطقه می توانند ازتسهیلات ویژه این بخش ازجشنواره مذکوراستفاده کنند که تاکنون با استقبال گسترده دست اندرکاران کترینگ منطقه مواجه شده و از آنجا که اولویت ثبت نام با نیروهای معرفی شده از طرف هتل ها و رستوران و کافی شاپ هاست خواهشمند است هرچه سریعتر تا تکمیل نشدن ظرفیت اقدام نمایند

گفتنی است ورود درکارگاههای آموزشی برای سایراقشارمختلف با ثبت نام قبلی آزاد است وشرکت کنندگان در مسابقه آشپزی پیش ازآن که درمحل برگزاری مسابقه حاضرشوند، لازم است غذای مورد نظرخود را درمنزل آماده کرده وجهت شرکت درمسابقه به معرض نمایش وقضاوت داوران مربوطه بگذارند. علاوه براین علاقمندان می توانند هنر خود را در زمینه پیش غذا، غذای اصلی، دسر، مربا وترشیجات محلی شمال کشور به داوری بگذارند

شایان ذکراست درپایان به برگزیدگان نهایی جشنواره یادشده، ازطرف مدیریت مجتمع رفاهی تفریحی شهرسبزتله کابین رامسروهمچنین شرکتهای اسپانسر، هدایای نفیسی به رسم یادبود هدیه داده می شود.

زمان ثبت نام برای افراد علاقمند به شرکت درمسابقه از تاریخ 1 اردیبهشت لغایت 15 اردیبهشت ماه از طریق سایت تله کابین به صورت آنلاین میباشد.

ضمناً استفاده ازهتل بام سبزتله کابین رامسردرایام جشنواره برای شرکت کنندگان درجشنواره با 30 درصد تخفیف امکانپذیراست. برای اطلاعات بیشتر با شماره پذیرش 01925363519 تماس حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتربه سایت تله کابین رامسر وبه آدرس اینترنتی زیرمراجعه کنند:

www.telecabinramsar.com

برای اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرید:01925363513

mahsa بازدید : 306 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی قبل دختر 22 سالهیی به نام فهیمه برای رفتن به آموزشگاه از منزلشان در منطقه شهران خارج شد و دیگر برنگشت. پدر فهیمه كه نسبت به سرنوشت دخترش نگران شده بود، به كلانتری 142 كن رفت و برای یافتن او تقاضای كمك كرد.

فردای آن روز پسر ناشناسی با پدر فهیمه تماس گرفت و گفت: ما دخترتان را گروگان گرفتهایم و باید 450 هزار تومان به ما بدهید تا فهیمه را آزاد كنیم. پدر فهیمه قبول كرد و شخا آدمربا در میدان صادقیه تهران قرار ملاقات گذاشت تا پول درخواستی را تحویل بدهد و دخترش را آزاد كند،اما ابتدا موضوع را با پلیس در میان گذاشت.

كارآگاهان به او توصیه كردند، با كیف پول در سر قرار حاضر شود و منتظر رسیدن آدمربا بماند. ساعتی پیش از فرا رسیدن زمان ملاقات، ماموران در اطراف محل قرار كمین كردند. بدون اینكه دیده شوند. اما پدر فهیمه هر چه به انتظار ایستاد، خبری از جوان ناشناس نشد.

او با ناامیدی و اضطراب به خانه برگشت و همان شب جوان ناشناس در یك تماس تلفنی به او گفت: دخترت هرگز به خانه برنمیگردد. دیگر منتظرش نباشید. پس از گفتن این جمله فورا تلفن را قطع كرد. از سوی دیگر، كارآگاهان جستوجوی گستردهیی را برای یافتن دختر ربوده شده آغاز كردند تا اینكه با گذشت پنج روز از این ماجرا، فهیمه با پدرش تماس گرفت و گفت: من در میدان آزادی منتظرت هستم و از چنگ آدمربایان فرار كردهام.

ماموران همراه با پدر فهیمه به میدان آزادی رفتند و با دختر جوان روبرو شدند. فهیمه همان موقع همراه ماموران به دایره یازدهم آگاهی تهران رفت تا در آنجا شكایت خود را مطرح كند.

ماموران كنجكاو بودند كه بدانند چه بلایی بر سر فهیمه آمده و چگونه به تنهایی برگشته است. فهیمه كه بشدت ترسیده بود ماجرای ربوده شدنش را چنین تعریف كرد: روز دوم اسفندماه از آموزشگاه بیرون آمدم تا به خانه برگردم. در میدان نور سوار خودرویی شدم كه سه سرنشین داشت.

هر سه پسر جوانی بودند كه یكی از آنها در صندلی جلو و دیگری در صندلی عقب نشسته بود. جوان سوم هم رانندگی میكرد. در میانه راه پسر جوانی كه در صندلی عقب نشسته بود، چاقویی از جیبش درآورد و به پهلویم فشار داد.

میخواستم فریاد بزنم، اما دستهایش را روی دهانم گذاشت و مرا روی صندلی خواباند. آنها در تاریكی شب به سمت یافتآباد راه افتادند و مرا در منطقه چهاردانگه به اتاقكی در حاشیه یك زمین كشاورزی بردند. به آنها التماس كردم كه با من كاری نداشته باشند، اما هر سه با زور وحشیگری به من تجاوز كردند و بعد مرا در اتاقی انداختند و زندانیام كردند.

فردای آن روز هم دو جوان افغانی كه كارگر زمین كشاورزی بودند به سراغم آمدند و به من تجاوز كردند. چند بار میخواستم خودم را بكشم، اما نشد. مدت چهار شبانه روز در آن خانه كوچك زندانی بودم، تا اینكه روز پنجم، سه پسر جوان برای انجام كاری از آنجا رفتند، ساعتی بعد به سراغ یكی از كارگران افغانی رفتم و با دادن مقداری پول و زنجیر طلایم از او خواستم كه یك اتومبیل برایم بگیرد.

او هم پذیرفت و با گرفتن پول و زنجیر طلا مرا سوار اتومبیل كرد تا از آنجا بروم… بعد از صحبت های فهیمه، كارآگاهان به منطقه چهاردانگه رفتند و دو كارگر افغانی به نام اوصف و شكور و پسرجوانی به نام مصطفی )19ساله( را كه راننده اتومبیل بود، دستگیر كردند.

اوصف و شكور به تجاوز به دختر جوان اعتراف كردند و مصطفی در بازجویی اولیه گفت: من راننده بودم و از ماجرای آدمربایی خبر نداشتم و یكی از دوستانم به من گفته بود كه در منطقه میدان نور با دوست دخترش قرار دارد. من هم با آنها رفتم، اما وقتی دختر جوان سوار ماشین شد.

دوستم با چاقو او را تهدید كرد و به زمین كشاورزی برد. اما همین جوان در بازجوییهای بعدی اعتراف كرد كه او نقشه آدمربایی را میدانسته و به دختر جوان هم تجاوز كرده است. كارآگاهان با اطلاعات به دست آمده، یكی از همدستان او به نام داود را كه در ربودن فهیمه شركت داشت دستگیر كردند.

اما هنوز سومین جوان فراری است. پرونده این آدمربایی به شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و دیروز در دادگاه مصطفی و همدستش داود به ربودن دختر و تجاوز به او اعتراف كردند. اكنون تلاشی دوباره برای دستگیری سومین جوان متجاوز آغاز شده است تا قاضی دادگاه حكم خود را درباره متهمان صادر كند.

بنا به گزارش خبرنگار ما؛ پرونده این جنایت سیاه كه با توجه به اقرار صریح ربایندگان دختر جوان به تجاوز به عنف به نظر مى رسد آنان با مجازات اعدام روبرو شوند به شعبه ۷۷ دادگاه كیفرى استان تهران ارجاع شده است وقرار است ۵ قاضى به اتهامات هولناك عاملان جنایت سیاه رسیدگى كنند.

mahsa بازدید : 172 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پرداد به نقل از دیلی میل: ارتباط نامشروع زن 57 ساله با فرزند خوانده 15 ساله اش وی را به دادگاه کشاند.

رابطه نامشروع زن ۵۷ ساله با فرزند خوانده اش +عکس

این خانم که با فرزندخوانده نوجوانش رابطه جنسی برقرار کرده بود خطاب به دادگاه گفت " من عاشق او شده بودم و به خاطر این اتفاق متاسفم.

او به اتهام بوسیدن عاشقانه و تحریک این پسر نوجوان به برقراری رابطه جنسی زیر سن قانونی با حکم زندان مواجه است اما وی اصرار دارد که این اتفاق بعد از تولد 16 سالگی این پسر رخ داده است.

او به قاضی گفته است قبل از 16 سالگی وی آنها فقط به بوسیدن یکدیگر و قدم زدن در بیرون از منزل اکتفا کرده اند و اولین بار که رابطه آنها بیش از حد نزدیک شد زمانی بود که این پسر به 16 سالگی رسیده بوده است.

در امریکا برقراری رابطه جنسی با افرادی که زیر سن قانونی هستند جرم محسوب میشود.

درحال حاضر این زن با قید ضمانت آزاد است و در دادگاه های بعدی به جرم وی رسیدگی خواهد شد.

پرداد / پریسا دهقان

mahsa بازدید : 146 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نگران این هستید که پوستتان پیرتر از سنتان به نظر برسد؟ اینجا 23 راه برای کاهش چین‌وچروک به شما پیشنهاد می‌کنیم. از همین الان شروع کنید!

چه 35 ساله باشید و به تازگی اولین نشانه‌های پیری را مشاهده می‌کنید یا 55 سالتان باشد و پوستتان دیگر تاریخ تولدتان را مخفی نمی‌کند، مطمئناً به دنبال راه‌هایی برای کم کردن چین‌وچروک‌های پوستتان هستید.

متخصصین می‌گویند خیلی از ما در این جدال دربرابر چین‌وچروک‌ها بازنده می‌شویم و ناامیدانه به درخشش جوانی که از صورتمان .... می‌شود، نگاه می‌کنیم.
دکتر رابین اشینوف (Robin Ashinoff)، متخصص پوست می‌گوید، "خیلی از خانم‌ها و آقایان تصور می‌‌کنند که پیر شدن پوست مسئله‌ای غیرقابل اجتناب است اما با اطلاعات و تکنولوژی که امروز در دست داریم، می‌توانید در میانسالی نیز احساس جوانی و شادابی را تجربه کنید."

برای اینکه شما را برای مقابله با ایجاد چین‌وچروک روی پوستتان در مسیر درست قرار دهیم، از متخصصین مختلف راهکارهای کاهش چین‌وچروک را سوال کردیم که در زیر به 23 مورد از آنها اشاره می‌کنیم.



چه می‌توانید بکنید

1. از نور خورشید دوری کنید.
این اولین علت ایجاد چین‌وچروک روی پوست است و مطالعات و تحقیقات بسیاری آن را تایید می‌کنند. در یک تحقیق که بر روی دوقلوهای همسان انجام گرفت مشخص شد که قرارگیری در معرض نور خورشید خیلی بیشتر از ژنتیک اهمیت دارد. دوقلوهایی که زمان قرارگیری خود در معرض آفتاب را کاهش دادند، بسیار کمتر از همتایان خود دچار چین‌وچروک شده و پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر داشتند.


2. از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
اگر لازم است که در روزهای آفتابی بیرون بروید، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید. کرم‌های ضدآفتاب از شما دربرابر سرطان پوست محافظت کرده و در عین حال از ایجاد چین‌وچروک نیز جلوگیری می‌کند.


3. سیگار نکشید. تحقیقات مختلفی نشان می‌دهند که کشیدن سیگار پیر شدن پوست را تسریع می‌کند—که بیشتر آن به خاطر تولید آنزیمی است که که کلاژن و الاستین که ترکیبات مهم پوست هستند را از بین می‌برد. در یک تحقیق که بر روی دوقلوها انجام گرفت مشخص شد که برادر و خواهرهایی که سیگار می‌کشیدند پوست‌های چروک‌تری نسبت به آنها که سیگار نمی‌کشیدند داشتند.


4. خواب کافی داشته باشید.
وقتی به‌اندازه کافی نخوابید، بدن کورتیزول اضافی ترشح می‌کند. کورتیزول هورمونی است که سلول‌های پوستی را تجزیه می‌کند. پس به اندازه کافی استراحت کنید تا هورمون رشد بیشتری تولید کنید که کمک می‌کند پوستتان ضخامت و قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته و کمتر دچار چین‌وچروک شود.


5. به پشت بخوابید. آکادمی پوست در امریکا هشدار می‌دهد که خوابیدن در حالت و وضعیت‌های خاص، خطوط خواب روی سطح پوست ایجاد می‌کند که وقتی بیدار می‌شوید هم از بین نمی‌روند. خوابیدن به پهلو، ایجاد چین‌وچروک روی گونه و چانه را افزایش می‌دهد، درحالیکه خوابیدن روی شکم چین‌های پیشانی را. برای کاهش ایجاد چین‌وچروک روی صورت، بهتر است به پشت بخوابید.


6. چشمهایتان را جمع نکنید—عینک آفتابی بزنید.
حرکات تکرارشونده صورت مثل جمع کردن چشم‌ها، از عضلات صورت استفاده بیش از حد می‌کند و این مسئله شیاری زیر سطح پوست ایجاد می‌کند. این شیارها در آخر به چین‌وچروک تبدیل می‌شوند. همچنین بهتر است از عینک‌های آفتابی استفاده کنید. عینک آفتابی از پوست دور چشم شما محافظت می‌کند تا آفتاب به آن آسیب نزند.


7. ماهی بخورید.
ماهی نه تنها منبع بسیار خوبی از پروتئین-که یکی از عناصر سازنده پوست خوب می‌باشد-- است بلکه منبعی عالی از یک اسید چرب بسیار مهم به نام امگا3 به شمار می‌رود. اسیدهای چرب لازم پوست را تغذیه می‌کند و آن را شاداب و جوان نگه می‌دارند و به کاهش چین‌وچروک نیز کمک می‌کند.


8. سویای بیشتری بخورید.
تحقیقات نشان می‌دهد که برخی خواص سویا به حفاظت یا ترمیم برخی از آسیب‌های ناشی از آفتاب کمک می‌کند. در یک تحقیق، محققان گزارش دادند که یک مکمل حاوی سویا (که سایر ترکیبات آن پروتئین ماهی و عصاره‌های چای سفید، دانه انگور و گوجه فرنگی و همچنین برخی ویتامین‌ها بود) ساختار و سفتی پوست را بعد از شش ماه استفاده تقویت می‌کند.


9. شکلات بخورید.
در یک تحقیق مشخص شد که شکلات حاوی مقدار زیادی از دو فلاونول (اپیکاتچین و کاتچین) است، از پوست دربرابر اسیب‌های آفتاب محافظت کرده، گردش خون در سلول‌های پوست را تقویت کرده، بر آبرسانی پوست تاثیر گذاشته و باعث نرم‌تر به نظر رسیدن پوست می‌شود.


10. از میوه‌ها و سبزیجات بیشتری استفاده کنید.
مهم ترکیبات آنتی‌اکسیدان آنهاست. این ترکیبات با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد (مولکول‌های بی‌ثباتی که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند) مقابله کرده که درمقابل باعث می‌شوند پوست جوان‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.


11. از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید.
خانم‌ها معمولاً بیشتر درگیر محصولات ضدپیری هستند اما خیلی اوقات اهمیت یک مرطوب‌کننده سالم را نادیده می‌گیرند. پوستی که رطوبت خوبی داشته باشد معمولاً بهتر به نظر می‌رسد و درنتیجه خط و خطوط روی آن کمتر دیده می‌شود.


12. از شستن بیش از حد صورت خودداری کنید.
آب شهری روغن‌های طبیعی پوست و رطوبت آن که در برابر چین‌وچروک‌ها محاظفت می‌کند را از بین می‌برد. اگر بیش از اندازه صورتتان را بشویید، این محافظت طبیعی نیز کاهش می‌یابد. علاوه‌براین، اگر صابونتان حاوی مرطوب‌کننده نیست، باید به جای آن از پاک‌کننده‌ها استفاده کنید.



درمان‌های موضعی برای کاهش چین‌وچروک


تحقیقات نشان می‌دهند که ترکیبات زیر چین‌وچروک را کاهش می‌دهند. اکثر آنها در محصولات درمانی و مراقبتی پوست یافت می‌شوند.


13. اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs).
این اسیدهای میوه طبیعی لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست را برداشته و ظاهر خطوط ظریف ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برند، به ویژه دور چشم‌ها. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که این مواد در غلظت‌های بالاتر به تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند.


14. رتینوئیدها (شامل رتین A).
تنها محصول درمانی تایید شده توسط FDA برای چین‌وچروک ترتینوئین است که نام تجاری آن رتین A می‌باشد. این کرم دارویی خطوط ظریف ایجاد شده روی پوست و چین‌وچروک‌های بزرگ را کاهش داده و آسیب‌های ناشی از آفتاب را ترمیم می‌کند. رتینول یک نوع طبیعی از ویتامین A می‌باشد که در بسیاری از محصولات پوستی موجود داست. تحقیقات نشان می‌دهند که این ماده در غلظت‌های بالاتر به اندازه رتین A موثر بوده بدون اینکه عوارض‌جانبی مثل سوزش و حساسیت پوست را داشته باشد.


15. ویتامین C موضعی.
تحقیقات نشان می‌دهد که این ماده می‌تواند تولید کلاژن را افزایش داده، دربرابر تحریبات ناشی از اشعه‌های UVA و UVB محافظت به عمل آورده، مشکلات رنگدانه‌ای را برطرف کرده و التهاب پوست را بهبود بخشد. اما مهم نوع ویتامین C مورد استفاده است. اکثر تحقیقات اسید ال-آسکوربیک را بعنوان موثرترین ماده برای چین‌وچروک معرفی می‌کنند.


16. ایدِبنون (Idebenone).
این ماده شیمیایی که شبیه به کوآنزیم مغذی Q10 است یک آنتی‌اکسیدان فوق‌العاده محسوب می‌شود. در یک تحقیق، پزشکان دریافتند که با شش ماه استفاده موضعی از این محصول، خشکی و زبری پوست تا 26% کاهش یافته، آبرسانی پوست تا 37% تقویت شده، خطوط و چین‌وچروک‌های پوست تا 29% کاهش یافته و وضعیت عمومی پوستی که دربرابر آفتاب تخریب شده است تا 33% بهبود یافته است.


17. عوامل رشد. این ترکیبات که بخشی از واکنش طبیعی بدن برای ترمیم زخم‌ها می‌باشند اگر به صورت موضعی مورداستفاده قرار گیرند می‌توانند تخریبات آفتاب و چین‌وچروک‌ها را کاهش داده و تولید کلاژن را تقویت کنند.


18. پنتاپپتیدها.
نتایج یک تحقیق نشان داده است که پنتاپتیدها می‌توانند تولید کلاژن را در پوست‌هایی که توسط آفتاب آسیب دیده‌اند افزایش دهد. تحقیقات دیگری نشان داده‌اند که وقتی این ماده به صورت موضعی استفاده شود، تولید کلاژن را تقویت کرده و چین‌وچروک را کاهش می‌دهد.


درمان‌های پزشکی و بهداشتی برای کاهش چین‌وچروک


19. بوتاکس.
تزریق این نوع خالص توکسین بوتولینوم A عضلات زیر Botulinum toxin A‌ها را ریلکس کرده و باعث می‌شود پوست روی آن صاف و بدون چروک شود.


20. فیلِرهای چروک. دکترها چین‌وچروک‌ها را با مواد مختلفی مثل کلاژن، اسید هیالورونیک و سایر ترکیبات مصنوعی پر می‌کنند. معروفدترین این درمان‌ها، Restylane، Juvederm و ArteFill می‌باشد.


21. لیزر.
در این روش انرژی گرفته شده از یک منبع نوری لایه بیرونی پوست را برداشته و یک زخم خفیف و نامشخ ایجاد می‌کند. این فعالیت سیستم تولید کلاژن پوست را تقویت کرده و موجب نرم‌تر شدن پوست و از بین رفتن چین‌وچروک‌ها می‌شود.


22. لایه‌بردارهای شیمیایی.
در این روش، انواع مختلفی از موادشیمیایی برای سوزاندن لایه بیرونی پوست استفاده شده و آسیبی روی پوست ایجاد می‌کند که باعث می‌شود بدن با تولید کلاژن بیشتر به آن واکنش دهد. نتیجه آن جوان‌تر و صاف‌تر شدن پوست خواهد شد.


23. دِرمابراسیون (Dermabrasion).
یک ابزار ساکشن که از طریق آن لایه بیرونی پوست برداشته شده و یک لایه جدید و صاف ظاهر می‌شود. در این عمل، خطوط ظریف و چین‌وچروک‌ها به نظر ناپدید می‌شوند.

مردمان

mahsa بازدید : 192 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

چی چی گروپ

http://ebaayir.new20.in/chichigroup-best.jpg

توجه : عضویت در گروه استفاده از امكانات آن كاملا رایگان است!

دیگه لازم نیست هر روز وقت خود را توی سایتهای مختلف صرف كنید تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید !شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر بهترین و بروزترین و جالب ترین مطالب و عکس ها باشید !

-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--

اطلاعیه: دوستان با معرفی 35 نفر جهت عضویت در گروه و ارسال ایمیل های آنان جهت بررسی صحت عضویت در گروهکارت شارژ رایگان هدیه بگیرید
توجـــــه: دوستان عزيز پاسخ تمامي سوالات و مشكات خودتان را در اینجا خواهيد يافت


این گروه بر خلاف گروه های دیگه بوده و از ارسال مطالب پوچی که ارزش ایمیل باز کردن نداره خودداری

میکنه به شما پیشنهاد میکنم تا در چی چی گروپ عضو شوید تا شاهد عکسها و کلیپهای داغ باشید

این گروه سرگرمی و تفریحی بوده و هیچ گونه عکس و کلیپ غیر اخلاقی و سیاسی ارسال نخواهد کرد

هدف ما شاد کردن دل شما عزیزان است با یک سند تو آل چی چی گروپ رو به اد لیست خود معرفی کنید


توجه: تفاوت گروه چی جی با سایر گروه های اینترنتی در چیست؟

.
  • هر روز ایمیل هایی برای شما ارسال میکنیم که مطالب آن را در هیچ کجا پیدا نمیکنید
  • در هر زمان که شما بخواهید عضویت در این گروه با یک کلیک لغو خواهد شد.
  • گروه ما خود را ملزم میداند هرگز ایمیل شما را در اختیار فرد و یا گروه دیگری قرار ندهد.
  • ارسال عکس ها و كیلیپ اونجوری ! برای شما ویژه افراد بالای 18 سال !

http://ebaayir.new20.in/11312832229054080908.jpg

http://ebaayir.new20.in/lkxhnkv8fhxdftcccrop.gif

شما هم برای عضویت درچی چیوسوسه شدید !؟ پس عجله کنید ...


فقط همین نیست ! عضو شوید تا کامل خودتان ببینید و باور کنید !

________________________________________________________________________

راهنمای عضویت در گروه اینترنتی چی چی

- ابتدا بر روی لینك زیر كلیك كرده

http://groups.yahoo.com/group/BaranPic/join

سپس ممكن است ID و Password یاهوی شما درخواست شود، آنها را وارد كنید و سپس Sign In نمائید.

(چنانچه شما قبلاً در ایمیل خود وارد شده باشید ممكن است Yahoo این مرحله را به صورت اتوماتیک انجام دهد)

(توجه كنید با ایمیلی وارد شوید كه مایل به دریافت ایمیلهای گروه در آن می باشید)



در مرحله بعد وارد صفحه ای به شکل زیر می شوید که می توانید طبق دستور العمل زیر عمل نمایید

تبریک میگوییم تا چند لحظه دیگر برای شما ایمیل Wellcomeخواهد آمد که به نشانه قبول شدن درخواست عضویت شماست.

«هر شب ایمیل خود را چک کرده و بهترین مطالب اینترنت , چی چی را دریافت کنید ! »


http://ebaayir.new20.in/s2.gifhttp://ebaayir.new20.in/s2.gifhttp://ebaayir.new20.in/s2.gifhttp://ebaayir.new20.in/s2.gif

منتظر حضور گرم شما در بین دیگر اعضای گروه هستیم

تعداد صفحات : 67

درباره ما
سایت تفریحی و سرگرمی فانی گروپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 669
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,424
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 36,734
  • بازدید کلی : 494,259
  • کدهای اختصاصی